joi, 28 ianuarie 2010

1 month


Nu imi gasesc cuvintele pentru a incepe,dar pot spune ca suna cam asa:
"i'm designed to make you happy" :">
...si totul a inceput atunci,in seara aia 8->,atunci cand nu credeam ce avea sa urmeze si da,poate am zis ca "fericirea e placerea care nu se repeta",dar de o luna stiu ca "fericirea te ajunge din urma,doar atunci cand nu o astepti" si stiu ca e asa,pentru ca tu esti langa mine:"> si pentru ca mi'ai aratat asta...si chiar ador zambetul ala:D [ nu ma pot abtine:D]
Spuneam anul trecut,mai precis prin decembrie,de Craciun,ca toate dorintele se indeplinesc atunci,si desi eu speram asta,chiar asa s-a intamplat si majoritatea dorintelor mi s-au indeplinit.Am fost alaturi de cele mai dragi persoane,atat de Craciun,cat si de Revelion,mi-am dorit sa ma distrez si sa nu mai imi pese de "unii" si ghici ce?am reusit:D..si nu inainte de toate am vrut pe cineva mai "special" sa zic asa ;)),care sa imi fie mereu aproape,chiar si atunci cand ma prefac ca sunt bine,care sa aiba rabadare cu mine si mai ales..care sa tina la mine si sa nu se mai sature niciodata de Piski:)):D..chiar si asta s-a indeplinit 8->
A fost si e un inceput de an minunat si sper sa o tina asa si dupa anul viitor:))sa ne mai tot imbatam,sa mai tot bem "apa" :)),sa dansam,sa tipam,sa nu mai varsam burn pe covoare:)),sa nu ne certam,sa facem perechea aia de blugi,asa cum vrea Betzi,pentru noi:x,sa o ducem bine si la scoala,ca cei drept semestrul asta a fost cam nasol,dar nui panica,POATE pe semestrul urmator va fi mai bine:)),sa mergem la maree,si nu cu 50 de milioane:)),sa nu mai mergem in Tonka pentru ca lui Vlad nu ii mai place:)),sa ne doara..de diriga,Crin Antonescu:)),sa avem bani,ca pe criza asta:)),sa trezim lumea care doarme prin autobuze si sa il urmarim pe Marculetz:)) si cel mai important sa iubim si sa fim iubiti:)) de fapt sa innebunim ca suna mai tare:))asta e tot ce conteaza! :D Anul asta sa scoatem cele mai originale si tampite idei si sa o asteptam pe doamna Vara!,cei drept,desi ador iarna enorm si pot spune ca in iarna asta a fost genial 8->,dar,chiar m-am cam plictisit un pic asa,pentru ca e frig si vremea asta te face sa stai la ore,ca alta varianta nu ai:))
Hai ca am vorbit destul,ne relaxam si noi acum o saptamana,vacantza astea:))ca dupa aia in prim plan va fi scoala[sper:))],trebuie sa trecem la info,ce naiba:))si la diriga:-J,cum sa ai medie mare la germana si tu nu sti nimic?,iar la engleza mai putin,ca deh ne respecatam,Oglindoiu astea:-J...pff..cel putin ma bucur ca semestrul asta am luat 6 in teza la mate,chiar m-am chinuit,pe bune:)):D...ca la romana:)):-"....gata cu scoala ca incep sa "fierb",hai la un ceai,ceainarie?:))nebuna esti ma,sti ca te iubesc,Betzishor indiferent de ce stari ai si bla bla:-@:x..si pe Dori a noastra,Mazare!:)):x...cat despre twilight ramane secret:)) stiu doar eu!:D
Stiu ca am innebunit si stiu ca nu m-as plictisi cu el niciodata:">si sti ca cu mine o sa iti fie cel mai bine,asta iti pot promite:D,chiar daca uneori nu te inteleg,sti ca imi placi,chiar si asa,baby:x
"Pentru ca am stil , ca am sexapeel
Umbla vorbe despre Piski ca la telefonu' fara fir :)):>"

wa pupa Larisa aka Piskot,cum ar zice Dora:))
have fun!>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu