marți, 27 aprilie 2010

It's Love :">



Hey >:D< Ce soare e afara 8->! Mai avem un pic de scoala si intram in vara:>
Uite asa s'a dus si anul asta si am trecut a11a.Am cam intarziat cu scrisul de
data asta,dar tin sa va spun ca mi s'au intamplat multe lucruri minunate :">,unul dintre ele,fiind de Paste[:D].Am fost departee,3 zile,fara telefon si a fost
atat de bine,cum nu se putea mai bine ;)).Imi doream ca aceste 3 zile sa nu se sfarseasca prea repede,as fii vrut sa opresc putin timpul,doar pentru cateva ore;)):x.Una peste alta,tot ce a contat e ca am fost doar noi 2 si ca sunt asa de fericita cum nu credeam ca voi fii vreodata 8->.Pot spune ca traiesc cel mai frumos vis,insa as minti,pentru ca de data asta e realitate si in sfarsit pot tipa ca "Lumea e a mea si iubesc tot ce fac!"
A trecut perioada aia cand Piski nu era multumita de nimeni,insa acum toata "lumea"
o plange:))si regreta,cum se intampla deobicei ;)Uneori e chiar asa de greu sa aceepti ceva pe care l'ai avut,nu
l'ai pretuit la timp si acum nu mai este..ar fi cazul sa te cam impaci cu ideea,pentru ca mie imi merge excelent,am alaturi persoana aia pe care mi'am dorit'o,
care ma face sa zambesc in fiecare zi si care ma iubeste :">,
[i know you love me,i know you care:>] cum zic Baby,a?:))<3
Dupa cum atzi citit,sa stitzi ca da!sunt bine,foarte bine.Din pacate,acum va cam spun "la revedere",ca daca tot sunt acasa,sa numim perioada asta "una neplacuta",nu va ganditzi ca stau de placere:)),ma duc sa citesc,o carte la romana,ca mai trebuie sa trec si tezele cu bine,nu intai de toate,cea mai importanta,la info!!:))
V-am pupat si ne vedem saptamana viitoare in HS ;)

P.s:Nu imi vine sa cred ca a trecut atat de putin timp si avem atatea amintiri 8->!
4 luni,Baby,implinite chiar azi:">

Te iubesc
yours,Larisa<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu