sâmbătă, 3 octombrie 2009

Rasfoind...

Ah! Vine toamna:x cat de frumos e sa privesti cum iti bat picaturile de ploaie in geam si cum se scutura coapacii de la vant 8->.A trecut vara..au trecut timpurile cand ardea soarele de te topea:)),acum luatzi-va o geaca cute si care sa va tina de cald,ca vine frigu>:)..pe care abia il astept!(acum chiar pe bune,abia astp sa vina si iarna si gata:D)
Si uite cum stateam eu si imi pierdeam vremea,ascultand niste muzica,am zis sa ma uit prin albumul de poze si sa imi aduc aminte de momentele in care radeam,in care ma distram,in care eram trista...in care iubeam...si aja am dat peste prima poza...

prima noastra poza,printre primele zile cand abia ne cunosteam..:x mai tii minte?salutatzi regina:))...azi facem un an iubita mea:x "sunt 1000 de motive pentru care nu vreau sa te pierd si pentru care te iubesc din ce in ce mai mult:x" si te rog sa imi ierti toate greselile..sti ca sunt un copil nebun:))da pe tine te iubeste cel mai mult:x

pff..un inceput de clasa a9a de neuitat...:x aici ne-am cunoscut cel mai bine si de aici am devenit cei mai buni colegi si prieteni..de aici a inceput totul 8->:x

ah..imi shi aduc aminte..toate clipele pe care le-am avut impreuna..aja v-am cunoscut pe voi...si de la voi am invatzat multe...va iubesc,ma jur:x

te-am cunoscut si pe tine,am trecut prin atatea si datorita tie l-am cunoscut pe Smoace..am tinut la tine si chiar ai stiut asta..pacat ca acum nu mai este la fel..>:D<

heyy junni:x...a fost shi balul,unde ne-am distrat la maxim:)):x si am cunoscut din ce in ce mai multe lume...:x

aja le-am cunoscut si pe ele,Andra si Dora:x ...va iubesc:x

ah:x mai ti mine? bal Cosbuc:xdamm..=p~ km a fost,sormea:xte iubesc ma.ne-am distrat si cu Oana,Criss,Petra,Irina:x...

au continuat petrecerile..:x cu tine am ras cu tine am plans cu tine m-am imbatat cu tine m-am spart:)) nu mi-ar ajunge blogu la cate poze private avem:)) te iubesccc:x

ah pisi..mor dpa tine:x=p~:x[ @ziua lu Pitik:x]

"friends are forever:x"[@ziua lu Feri:x]

buai mai tinetzi minte?:)) kand avea Vlad casa lui:)) unchiu bob:))ce vremuri 8->
big family:x


a fost si iarna:x de aici am stiut ca pot face totu pentru tine 8->

....

:)) era atunci 8-> amintiri dragutze,pe care chiar nu le-am putut uita>:D<

a urmat si revelionu petrecut cu Andra:x>:D<

@ ziua lu Ralu:x de neuitat 8-> wa ador:x(+ Belyndu)

nu putea lipsi poza asta:)) pff..ce vremuri ma:)) nu cred!cand imi aduk aminte;)):>
...
nu putea lipsi o zi fara sa radem:))ca asta e viatza de 16 ani nu:>


..am fost shi la mare :x cum sa uit..amintirile astea chiar s-au merita 8->



..uite ca am si iubit :) si chiar nu voi uita clipele alea;x




....pfff si de aici a inceput wara,pe care v-am mai povestit-o un pic mai jos..
sper ca atzi tinut ritmu cu mine:))si ne-am adus un pic aminte de unele amintiri care nu se vor uita niciodata si care se vor pastra acolo:x
Sper ca nu v-am plictisit prea raw:))..bine desi sunt foarte multe "amintiri fara regrete.." dar am facut un mic rezumat;))
pentru mai multe poze pe
http://dark-angel-93.hi5.com
:) v-am pupat ::*:*:*

[o poza mai weche.clsa a8a @Turkia 8->]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu