duminică, 27 septembrie 2009

Inca ne distram :>


Desi au trecut 2 saptamani din aja numita(infecta:-j)scoala,noi,ca deh,suntem din Caragiale(ne respectam gen,eu gen:)) iar am stat cu burta la soare si ne-am bronzat,barfind specimenele liceului si discutand despre ce o sa facem in weekend:)) sau poate cand o sa ne scoata Petru in ROMANA! :))ca de un an se tot chinuie,gen: lasa ca o sa ai tu nevoie de noi candva!(betzy)
Pff..frumos frumos dar noi nu mai invatzam?:)) NU!Hai sa nu ne ducem nici la ora asta,nici la urmatoarea,e aja frumos afara,trebuie sa ne bucuram de ultimele zile de toamna:))(eu una deja m-am saturat) numai cand te gandesti ca iar trebuie sa invatzam la geografie,ca din pacate nu a plecat ala! sau la fizika,(ca tot am fost la facultatea de fizik:)) unde mai pui engleza :-J(nu mai moare aia o data:)) si terminand cu biologia..pff si azi e duminica practic ca este 00:16 si maine incepem scoala iar,shi ghici ce?martzi urmeaza sedintza:)) prima shi ultima evident:))asta cred ca e singurul lucru care admir la iubita noastra diriginta:))(eram ironica la faza cu iubita:-J) chiar sunt curioasa ce mai scoate de data asta shi unde ne-a mai vazut si te miri ce am mai cumparat:))
Pff...ma gandesc uneori,oare ea nu s-a saturat de noi! ca noi da! X(
Abia astept sa vina balu sau balurile( sau iarnaaa!:x) sa ne mai distram si noi macar acum cat putem,ca dupa incep tezele........pfff hai gata cu scoala ca mi se urca la cap,imi pierd si ideeile:)) Hai sa lasam un pic scoala si sa va mai zic de-ale mele:)) ca probabil va intrebatzi ce mai fac sau ce am mai facut? ca de ce nu am mai scris nimic pe blog:)) In primu rand vreau sa va super multumesc(gen mamei care ma...:))gen octavian:))care ma astepta sa termin:D) ca imi cititzi blogul si am deja 95 de vizualizari:)) ceea ce este minuntat:)) si sa va spun ca nu sunt chiar aja de bine,ci intr-o stare foarte aiurea din care nu prea o sa poti sa ma scotzi:-J,acum tot ce vreau e sa nu mai imi pese si cred ca fraza asta spune totu "puteam fii tot ce ti-ai fi putut dori vreodata"...si daca as putea sa opresc un pic timpul,as schimba multe chestii :-< dar in fond asa a fost sa fie si aja sunt unele persoane,care pt ei e foarte usor sa uiti sau nici nu au contat vreodata(gen e floare la ureche sa-ti batzi joc:-J unde sa mai pui ca probabil nici nu le pasa..doar daca ma observi mai bine pe mine,vezi rezultatele:)) ca fetitza aia mica si dulce pe care toata lumea o indrageste si care pare atat de inocenta,ascunde multe lucruri si incearca sa treaca peste,sa invetze sa nu ii mai pese si sa pastreze mereu zambetul copilaresc..desi ii e extrem de greu..incerca...pentru ca da, "fericirea este placerea care nu se repeta" si nu ai cum sa negi,dar stiu ca "mereu vei cauta la altcineva ,ceea ce adorai la mine candva..." dar in fine...sunt doar niste cuvinte aruncate pe o foaie de hartie si care sunt scrise degeaba,in sperantza ca le vei vedea si stii ca realizezi ce ai avut,dupa ce il pierzi :-J...
Hai sa trec la alt subiect ca iar intru in stare aia nasoala,care mai bine nu exista:)) heii..shi pe 7 noiembrie petercem:> asta pt ca Dnb ruleaza 8-> si da Furnika mea(Andra:x) ti-am promis si mergem:>facem noi rost de money,vb ta ne vindem telefonu:)) si parca ne vezi doar pe noi 2 si Gabi in mijlocul arenei:)) Dnb!!:))
Ah 8->i can't wait:x vine iarna baiii:x si vine ziua mea si daa fac shi eu 16ani de experientza sa-i numesc asa,ca in toti 15 am trecut prin toate si mi-am pierdut si mana si limba:)) la 16 cred ca ma pierd cu totu:)) desi da...tin sa va spus ca am promis! ....promit ca o sa fiu cuminte de-acuma inainte,de-acuma inainte:D asta pana in decembrie:D..dar chiar promit si cine ma cunoste ma site,(draga paun:))ca eu cand promit ceva asa fac,si mi-a ajuns o singura promisiune incalcata si de aceea nu o sa mai incalc nimic din ceea ce promit:)jur! >:D<

gata am terminat!:) sper ca nu v-am plictisit,il chemam pe Ahmed(si pe Dora,pt ka unde e Ahmed e shi Dora:)):x ) sa ne inveseleasca:))

Un comentariu: