marți, 8 septembrie 2009

De prin jurnal...

Ah ce vreme e afara:x se vede ca a venit toamna...
Uite cum stateam eu aja in casa si rasfoiam jurnalul sa mai rad un pic la ce tampenii am mai facut in trecut sau nu neeaparat:))acum ceva timp s'o luam aja...si m-am oprit pe 28 august:D cand am facut noi Noaptea Alba s-o numim aja ca pentru mine numai alba nu a fost:))bine doar atunci..asta cand....se stie:D..acum a trecut,si ma bucur enorm de mult:))mi-a trecut moftu ala de copil de 5 ani cand tot ce ziceam era:Il vreauu pe el!!!:)):-J... si uite ca am inceput aja:
"Cand fumez shi beau si vreau sa ne fie bine
Simt ca nu te mai pot tine langa mine
Si te inteleg sau macar incerc sa ma prefac
Stiu ca te-ai saturat sa auzi mereu
Imi pare rau,n-am sa mai fac"

Pff...greu greu,de data asta stiu cu ce sa incep..cand vezi asta,Betzy nu tipa!:))Da Batz stiu ca esti desteapta stiu ca ai mereu dreptate stiu ca tu mi-ai zis sa ma opresc,si sormea,pana si Nirvana si Robert shi etc:))
Hai sa trec direct la subiect..ca trebuia sa am un motiv de am scris strofa aia nu?:))tot ce trebuie sa stitzi atunci cand bei sau fumezi:)) sa ai o limita sau mai pe intelesu nostru,nu intrece masura!:)) nu am avut eu multe experientze de genu,(bine2-4-6-7..:)) dar 3 am avut aja mai grave si mi-au ajuns:)) asta pentru ca pe "Piskot o mananka in qur de fiecare data si iar si-o face cu mana ei!":))uupps:D
Ca orice om fumezi,bei,ne sintem bine:)) si vrei doar fun.De acord cu asta,dar cel putin nu le combina,eu una nu rezist prea mult si ajung prafffffffffffff....:)) Eu cand vad wodka!,doar la mine sta sticla,asta se stie:))iar cand vine vorba de biologie:))):-J mai bine nu!tineti-ma departe!!!
Bine..au fost shi timpuri bune cand le combinam...gen mereu iesea ceva bun..asta stiu doar Betzy shi Piskot:)) gen:suntem niste nenorocite!!..cand nu ne pasa de nimeni shi nimic,dar bineinteles nu puteau lipsi si lucrurile urate,sa zic aja,cum ar fi scadeam in ochii unei persoane care ma cunoaste si stie ca eu nu sunt deloc aja..Dar in fond iti asumi riscurile daca vrei fun si asta obtii,cu bune cu rele iti aduci aminte mereu(sau nu:)) ti se memoreaza in creier si nici ca le mai scoti,raman experientze si amintiri,depinde:))
Ca sa nu ajung din nou la lucruri triste,pentru ca asta m-a rugat Maria:)),am sa va spun particelele amuzante care s-au petrecut de asa zisa Noapte Alba:))pt..ca celelalte se stiu..shi nu mai are nici un rost sa vorbim despre...a trecut..va pot asigura ca e totu bine sunt ok,am uitat nu mai am chiar nimic:)(pe cne mintzi ma?asta ar spune sormea:)))....
So...ne-am adunat toti pe la 9:30 si am facut cheta de bautura shi manacare:))...am mai ras un pic,am mai spus niste bancuri bune,dar si proaste,care incep cu Bula shi se termina tot cu Bula,sau mai bine nu incep,se rade dinainte:)),am mai facut niste masaj shi ne holbam la tatuajele lu Nirvana,gen:ma siimt ca la Zoo frate:))....ne-am kkt pe noi cand am aflat cum rade o gogoasa:)),am mai auzit si cate ceva despre parintele Laurentziu,am mai ras ku Diliu,Laura si Betzy,mai m-am plimbat cu bikeul,m-a chinuit talentu pe skate:)),ma mai holbam la sormea si Emi sau la Geo shi Iorghu:)),mai stateam la o tigara cu Mag,ma mai "bateam" cu Kiri:))...shi multe altele pana cand ne-a wenit minunata comanda:)))
si a continuat si a continuat....gen:daca vezi sunete rosii,verzi sau grii esti exact unde ar trebui sa fii:)))" toata lumea era manga..sparta ce mai:))aici inchidem o paranteza urata:)).....altzii adormeau pe banka,altii faceau caterincaa:)),atlii vruiau ciocolata:)),alti nu auzeau nimic:-J gen:i can't hear u:)):-J,sormea o ardea prin iarba:)),Batz bagata in boschetzi de Pablo:))..cat despre mine...acum radeam..acum plangeam:))(aici nu conteaza dc)...acum eram la baie cu trompe:)) acum urlam la Maria=))..imi mai cadea o mana:))...o limba...ma inecam la tasnitoare...nu mai vedeam...imi cadea capu...imi era mereu sete..ma bateam singura...iar radeam,iar boceam:))....si multe altele...tot ce iti trebuia cu mine,era rabdarea!!...in final mi-au dat niste reggae..asta dupa vreo 2 ore cam aja:))...shi ma trezisem in bratze la Kiri:))(nu intreba ce cautam:))..si tot ce vruiam..era sa dorm...si mai ales sa plec,si aja aratam parca nu mai dormisem 3 ani:))...si sa ma trezesc a 2a zis again fresh,ca si cum nu mi s-ar fi intamplat nimic urat...spre deosebire de alti...eu imi aduc aminte ce vreau din seara aia...pentru ca restu incerc sa ignor..pentru ca daca nu,iar ma fac proasta!:)) se stie:D
Vreau sa va spun ca m-am super distrat cu voi frate si chiar suntetzi super de treaba:x..si va rog sa ma iertatzi daca am zis ceva naspha in seara aia:))..dar nu eram eu:))...imi pare rau ca acum..nu o sa ne mai vedem asa des...dar eu oricum nu regret nimic..chiar daca stiu ca unele persoane nu stiu adevaru' legat de chestile alea:-J...da in fine nu imi mai pasa...stiu ca nu am facut-o cu rautate sau plm....in fond cine ma place ma place asa cum sunt:)eu oricum va ador:x

Aja ca tragetzi acum singuri concluzile,eu desi nu am reusit ce vruiam,macar stiu ca e bine si ca tine la ea,pentru ca se vede si eu una nu vreau sa ma mai bag:)...so data viitoare cand
"am plecat sa ne drogam joint joint sa fumam,cand garda nu e pe faza,joint joint sa fumam..."
:))
take care ,asta pe bune!:))
piskot wa pupaa..mai scriu maine...ma duc afara:)

2 comentarii:

  1. asa coaeeeeeeeeeeeeeeee :)))
    hai ca am ras la asta mia placut :)) ee nu te simti mai bine ca ai scris dastea funny nu dalea sad :>:> :))
    cum rade o gogoasa :O parintele laurentiu hobbit la tasnitoare bat cu pablo nirvana stropit cu apa de mn
    bah nu o sa uit noaptea aia nici daca vreau
    asa iubii de abia astept sa vad ce scrii maine >>:D<<

    RăspundețiȘtergere
  2. alcoholu si tutunu (sau altceva mai tare:-j) in exces dauneaza grav sanatatii!

    asta e concluzia pe care o tragem :>:))

    RăspundețiȘtergere