joi, 10 septembrie 2009

Eu nu sunt ca tine,honey :-j

Cand vine vorba sa spunem adevarul il spunem..si o sa public asta pentru ca vreau sa se lamureasca anumite chesti…ca mie nu imi place sa las lucrurile neterminate..:)
Si mai ales nu suport sa se creada despre mine anumite lucruri care nu sunt :-J
Eu sunt dragutza cu toata lumea..shi chiar nu am avut nici o chestie cu nimeni,draga Denisa :-J...ca vad ca vrei sa fii vedeta shi pe blogu meu:))da lasa sa vada lumea..:)) ca si asa mereu esti tu aia care bate,care face:-J da ma de unde atat? uite ca sunt dragutza si iti las shi un mesaj,ca nu se poate sa nu bagi capu si pe blogu meu :-J

"Spre deosebire de tine..:-J eu nu ma pun la mintea ta de 2 ani..cel putin tu sti sa ma injuri pe la spate,dar ...cand vine sa vorbim in fatza tu bagi capu in pamant nu eu:-J si tu esti aia sclava atunki..ca sa fim chit acum:P
Eu nus bici sunt doar dragutza shi atat.;) si da fatza de tine gandesc mult mai bine:-J..ia-te de altcineva sau mai bine lasa pe altii sa se ia de tine:))...ca la cate am auzit despre tine...ajung sa cred ca pe langa bici,mai esti shi un kkt shi o flecma..cel putin ma bucur ca asta zic altii despre tine..;)nu eu:))"


....si la faza cu Miru nu te mai baga tu atat..tu stai si ai grija de tine si fa progrese cu tipu pe care il tot placi de 3 ani,ca acum pe bune...intelg de ce sa dat la mine:-J...si mai intai ia niste lectii de karate daca tot te crezi tu aja mare...ca la cum tragi de par zici ca ciupesti omu' nu de alta...cat despre ce sa intmplat...Miru nu a vrut sa mai vorbeasca shi asta a fost problema ei..si da recunosc ca poate shi eu am avut o vina..shi ca nu am recunoscut...ca pnm...imi era aiurea...pentru ca eu nu am nimik cu Miru shi niciodata nu am zis nimic de ea...da uite ca plm..asa se intmpla..cand iti place de cineva..asta e am gresit...shi imi cer scuze,asta Mirunei nu tie...pentru ca eu cu tine am ceva,ca te bagi ca musca in kkt sa zic aja :)) si gandesti shi pentru ea:))(nu ii mai baga tampenii in cap:))) ..cine vorbea de bici...cand se aude ca shi tu tragi la el...sau unde sa mai pun ca te-ai ofticat ca Geo e ku Iorghu...pfff uita-te la tne ma...hai ca te-am facut destul de ras...pana shi blogu meu e fericit…te iei de mine ma iau de tine>:)…dar fatza de tine eu ma iau cu cap(mai pe intelesul tau,cu stil>:)..nu ku vorbe de kkt gen bici…cauta in dex ce inseamna bici…ca nu cred ca stii tu,ca eu ma fut pe bani :-J ti-am dat shi explicatia in caz de nu stiai :-J

hai pa te-am pupat :-h…
ai grija de tine lasa-ma pe mine:))
jet!

Cam atat am vrut sa wa zic shi ma simt mai bine…..:))
p.s sper ca nu te-a durut adevarul,ca sti vorba aia “adevarul doare uneori” daca ai auzit-o :))

2 comentarii:

  1. fata sarcastica si mitocana a lu piskot :x
    te ador si asa nervoasa >:D<
    rupeooo mami !!dai la mecla la mufa :)))
    hai gata :*

    RăspundețiȘtergere
  2. daca am citit-o bine pe tipa asta de care zici aici sunt sigura ca daca are si ea blog va scrie si ea ceva in gen despre tine:-j..urasc copilasii astia genu tipei pe care ai decris-o aici.

    RăspundețiȘtergere