miercuri, 16 septembrie 2009

Si nici nu am inceput bine.. :))


Pfff..uite ca am ajuns shi pe acasa in sfarsit!Ma doare shi mana de la manualele alea infecte pe care le vad acum si gata pentru tot anu:)) ca si aja cine le foloseste:-J
Mor de cald!!! Doamne nu mai trece o data caldura asta,innebunesc gen:)) vreau sa ploua,sa ninga orice numai cald sa nu mai fie ca si aja mia ajuns atata vara!
Probabil va asteptatzi sa va povestesc "minunatul" inceput de scoala:))(mai bine nu mai incepeam deloc:)) ca parca anu asta am zis ca invatz :-" )
Mda...pai cum sa incep...pentru inceput a ramas aceiasi diriga insuportabila!(mori ma!),majoritatea profilor s-au schimbat,anu asta cred ca invatz shi eu mate pe bune!:)) si bla bla...
Bineinteles nu un inceput foarte bun :-J,gen da Edy,oamenii se schimba!Nu puteam sa nu ne suparam pe voi,plm atzi fost aiurea la fazele alea:-J da gata ne-a trecut:))tot anu va avem pe cap si nu putem sa nu va iertam:D:x,pentru ca va iubim,dahh:)):x..ne-am reintalnit toti:x si in final am fost socatzi de noii boboci:))CUM?! Tot noi ramanem cea mai thare generatzie:>ca acum o sa te speri de ce boboci avem:))daia tristi care ii plac lu summer wine:))GO!kill yourself!:)) Bine trebuie sa recunosc ca decat vreo 5-6 aja merita,si se stiu ei care>:) in rest toate bune...nici nu am inceput bine sa ne ocupam ultima banca din spate ca si a inceput rasul:)) Ca acum pe bune,nu e greu sa faci pe copacul:)),sau sa stai singura si satzi tai venele:)) pentru ca tie iti plac necunoscutzii:))gen:du-te intr-o tzara straina:)) sau unde mai pui ca nici tu nu te intelegi cu George Clooney:)))(acum haicinci shi pumn:))
Si cand ma gandesc ca asta e de abia inceputu' si deja ma doare burta de la atata ras si am pus la nimereala alea la fizica,acum ce o iesi:)) piciorushe de broasca Dora?:)) fituicaa!!!=)) sau bancu cu innmormantare:)) Cum sa razi ma atat:)) si sa fi atat de prost,proaste:))gen uite nuca nu mai e masa:)) Salvador!!:)) si ca sa alegi una faci cu betigase sau an tan te=))) ea e fata de la pg 5!:)) zici ca e..:)) si acum pot sa duc ziaru inapoi ca l-am citit=))
pentru ca e trio!:)):> doar noi!:))

"Ce ar face printesa Diana daca ar fii vie? STRUGURI!:))))"
Da..ba hai ca iar imi aduc aminte si ma doare burta,io zic sa ne apucam de cantat vorba lu Dora:)),Dora mama tu cantzi eu shi Batz facem versurile ca aja i-am promis lu Alin( sa ne lanseze normal:)) si gata alea suntem:)):>:>

pentru ca ne dam mereu cu SpraY:))m-ai omorat azi!:))Maine Betzyshor daca la 7:30 fix! nu esti in Romana,te fut:))(nu ca ar prima oara:)) Aja ca maine tu faci cafeaua,daia care iti da energie frate:)) si acum dnbeala:)):>
Cam atat deocamdata:)) am impresia ca am uitat sa scriu ceva,ca deh pe toate sa mi le aduc eu aminte:)) ti-am zis sa le scriii in carnetzel:))!Hai ca v-am lasat,sper ca nu v-am plictisit prea mult :D,(app Feri mersi pt bluza>:) ma duc o tura pe afara:)
Maine ma gasitzi in Romana la 7:30 fix! cu Betzy:)) shi stam pana la 10:)) te rog?:D

p.s : imi e dor de tine ma:P zi-mi ca maine iesi la 3?:D>:):">:*:
app.. La multzi ani ,bro>:D< hai ca iti faci shi buletin acum:)):> te pupa sorta>:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu