miercuri, 9 septembrie 2009

Urmeaza un nou an... :>

Am trecut si a 10 a gata...cu greu cei drept da am trecut-o:)).Ma gandeam sa fac o lista,gen ce imi propun,ce vreau,pe noul an scolar...cam aja zicea tata:-J:Larisa,gata cu distractia ca anu trecut,acum pui mana sa invetzi!(da sigur..shi acum ii exploda vena:))Clau stie:))daca as avea 10 pe linie cred ca as fii fetitza model..hai sa ma lase cu dastea:))...o sa fac lista,da asta cum am io chef>:)....o sa incep cu ce vreau(ceea ce nu o sa fac probabil,o sa scriu cam degeaba:)) si tot ce am facut printra 9..cu NU! in fatza..desi o sa fie imposibil,ca oricum NUul ala nu o sa-si aiba rostu:)),pentru ca stiu,in a 10 o sa avem distractie la patrat sau la cub:))...da deh...ca aja vrea domnu tata=))):-J p.s:sper sa nu vada!:))ma i-a cu tot cu limba,esti copac:))(se stie dc>:)

Tot ce imi propun(:-J) vreau pe noul an scolar.(cum suna:))
-note bune(nu cred da sper:)),macar cu 2 puncte mai bune ca intra 9a:))
-fara absentze(o sa fie imposibil:))
-10 la mate(ce?glumesc:-J as vrea io:))
-diriga noua!(da doamne!)
-sa nu plece Obris(:x)
-sa nu mai vorbesc cu Betzy la ora de geogra pe carnetzel(:)) iar ni-l ia ala=))
-sa nu mai rad in ore(da da :-@:))
-sa nu mai joc Tomapan prin sms cu Betzy=))
-sa nu ma mai iau in gura cu profii(s-o creada ei:-J)
-sa nu mai merg asa des in Corin(ce ai patit ma:))
-sa merg la orele de romana,tic,info,religie,muzica,logica,chimie:))
-sa invatz la fizica!(cum o sa pot?!eee..bine ca nush ce a fost cu mine da mi-a iest 7:>mai mult ca la mate,esti nebun:))
-sa nu mai intarziiiii!!!(si porcii zboara,gen sormea:-J:))
-sa nu ma mai opresc la 8 dimineatza cu Betzy la Mc,cand trebuie sa fim la ore(:))abia astp sa ma opresc:))
-sa incep orele la 8,nu la 11:)) si sa ies la 4 nu la 12-13:))(sigur:-J)
-sa nu ma mai cert,din tampenii cu Betzy(niciodata:x)
-sa nu ma cert cu gasca,colegii(asta niciodata:)):x)
-sa nu mai pun botu la ce zic altii sau altele:))(se stie:D)
-sa nu ma mai las sapunita de Soare(te bat!!:))
-sa corup minorii,bobocii:))(las ca shi eu am fost corupta shi uite-ma aici:))
-sa stau mereu la geamuri:))(asta mai mult ca sigur.e teritoriu nostru!:))
-sa nu mai pierd vremea pe la cantina(:)))
-sa nu ma mai duc in timpul orelor in Flavour sau Turkish:))
-sa nu mai stau mai mult de 2 ore,dupa scoala(da da ce-ai patit ma?:))
-sa fac o pauza,bine nu prea mare,la "biologie":))anu asta(cine se abtine?:))
-sa nu mai am exces de alcool la ore:))(gen se simte?aaa nuu deloc:)))
-sa nu tip(:)))
-sa nu plang(:D dificil dificil:))( ca atzi plecat:( ko shi pisi:x)
-sa nu mai facem misto de Petunia:))(hai ma saraca..:))
-Loo sa nu mai bata pe nimeni:))(asta e imposibil,again:))
-fara fitze a la Keolin si pogo:))(aici prinde-te>:)
-10 la purtare!!!(macar atat:))
-sa invatz!!(macar un pic mai mult,dac pot:-":))
-sa nu raman la nimic(sper!!:D)
-sa o batem pe summer wine:)))(hai ca merita!X(
-sa nu mai facem misto de Andronic(:)) daca face glume bune,e bine:))
-sa nu ne mai motivam absentzele la logika:))(>:)>:))
-sa nu mai inventam scuze ca sa plecam de la ore(cine noi?:-")
-sa se faca multe evenimente sa scpam de ore:))
-sa vina boboci dragutzi:))(mhahaha>:)
-sa mergem in excursii(:x)
-sa mai mergem de 1Mai la mareeee,tot cu profu de religie:>(pai se putea:>)
-sa nu ne mai batem joc de pitica de romana:))(pentru ca julieta....bal bla:))
-sa nu mai stam afara si sa dardaim in fiecare dimineatza:)))(pt ca o sa fim la ore nu?:-")
-sa mergem la toate orele,nu doar la 2(:))
-sa iau peste 8 macar:))in toate tezele:D
-sa ne mai facem cadouri de Craciun(:x)
-sa avem in fiecare zi money,sa mankam de la Snack:))(la ce va gandeatzi:-"?:))
-sa nu mai mancam semintze in park:))
-sa nu ne mai jucam adevar shi provocare pe dezbracate,tot in park:))
-sa nu mai meerg la Feri acasa:))(oricum tot vin,ca imi place de maicata>:)>:)
-sa nu mai avem sindromul x shi o anu asta:))(da da sigur:-J)
-sa nu mai mergem in FRAME! sau LONDON!:))(sa schimbam va rogg!!:)))
-edward sa ramana "para siempre":))
-pisi sa mai spuna "ce comic":))
-eu sa nu mai zic "ce amuzant"!:))(e doar un tic:))
-Betzy sa nu mai urle ca vrea TACIII:)))
-sa nu mai ascult in ora de desen Adda-haos organizat cu Dora:)) ca iar radem:))
-dora sa zica mereu "to be or not to be":))
-junni sa nu mai fie atat de bun:))>:)=p~
-sa nu ne mai injuram:))...in ceapa matiiiiiiii!!!:))
-sa fie mereu un "te iubesc":">
-sa nu mai radem..pentru ca...pitong:)))
-gata cu Putin,catastrofaa!!:))
-adio Frodo Reloaded:))
-jet?:))
-sa nu mai mergem LA BAcau:)) shi nici paramoeciu:))
-sa nu il mai chinuim pe Tom Degetzel:))
-sa mai cant melodia Rihanna-rehab cu karla:)):x
-sa nu ne mai strangem toti in Turkish la barfa..(aa??nu aud? ce?:))nu se poate!:))
-sa nu mai stam in ploaie(ca racim:))
-sa mai fac pe psihologu cu Paty:)):P:x
-sa nu mai se dea Pistol la domnisoara Iordache:))(pai ne suparam:))
-fara sex in vestiare:)))))))))(doamne!)
-fara dop de sticla sau sticla de dop:))(gata,Betzy!:))gen..eu vorbesc:-")
-fara scarboaso sau bozmegg:))(unde mai pui Kiurtosh colac:))
-sa mergem la patinuar:x(doar noi,nu ca anu trecut!!!se stie:-J
-sa imi mai fac ziua,de dta asta distractie la patrat>:):x
-sa nu mai fac pe furnica cu Furnika mea:x( eu raman mereu o furnika:))pt ka o am pe Furnika Sefa:>:)) se stie:x sti ka te adorrr:x)
-fara baxim shi volum:))
-fara MUIE_|_:)))
-sa nu mai alergam impreuna:))(gen pipeerrrrr sau blooo=))):x
-sa invatzm pluralele la engleza,nu peny-penis:))(pai da!:))
-Dora sa aiba mereu prieteni:))(din..:am ramas fara prieteni,fara familie:))
-sa nu mai stau la barfa cu Garbi si sa-i spun ce am pe suflet:))(ceai ma?il iub prea mult:X)
-sa nu mai le cer tigari lu Pitik,Steffa:))(imi datzi nu?:)) wa ador ma:x)
-sa fim cumintzi:D
-sa nu mai darmam clasele:))
-sa nu mai cada caloriferele:))
-sa invatzm:))toti!:))
-sa fie un an de 10 x mai bun ca celalalt:x si sa fim impreuna mereu:x(se stie care;)
* ah! cat de dor o sa imi fie de cafeaua de dimineatza pe care o savuram cu Pisi:x pe la 7 cand doar noi ajungeam:)),si bineinteles o sa-i duc dorul si lu Ko:x gen maxi me:)) sau mirror..dar o sa imi aduc aminte de fiecare data pentru ca lumea imi zice:Piskot semeni ku KO!:)):x...de Tatiana,pff prima tipa cu care am facut cunostintzza:x si o ardeam prin Corin(kum o ard shi akm normal:)),de Extra ma:> cand o ne vindea scutiri false:)),de Strudi cand ma ciufulea:)),de Seca cand canta Coma:)) si restul...
Nu are cum sa nu imi aduc aminte,in fond porecla mea e de la Pisi:>:)):x wa iubesc,fetili:)):x

p.s. wa super iubesc:x
daca am uitat ceva adaugatzi voi:))dar sper ca am dat rewind bine:))
ca sa ne aducem aminte de tot ce a fost..:x

si ca aja va ramane....inca 3 ani,cum zice Feri:*:*:x

piskot wa iubeste!>:):x

3 comentarii:

  1. hahaha :)))
    am trezito pe mama bineinteles ca si pe boss si cred ca tot blocu la cat am ras :))
    bah deci eu tot raman proasta la cat de bine iti aduci aminte chestiile astea :))
    de ce nu te duce ccapu si la sc cum te duce la prostiile astea nu stiu :))
    mama stai ca mai aveam cateva precizari de facut dar sunt prea multee :)) ca miam mai adus si eu aminte :x
    mwamaaa:)) inca nu ma pot oprii din ras
    dmn cu carnetelu la geografie :)) tomapan prin sms :)) pistol cu iordache :)) iar e gelos garbi :)) TACII offf
    te iubesc din ce in ce mai mult :x :))

    RăspundețiȘtergere
  2. n`ai cum sa respectii tu "regulamentu`" asta

    apropoo de wene stie si Mariuca nu numai Clauuuu ...l`ai pus tu asa:))

    Muie>:)


    te :X

    RăspundețiȘtergere
  3. toata lumea vrea ceva mai bun pt la anu,dar "la anu" de fapt,e peste 3-4 zile si pun pariu ca nu va reusi nimeni sa isi indeplineasca promisiunile din timpu vacantei.

    RăspundețiȘtergere